Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów
- Edumeo – szkolenia dla biznesu
- Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów
Szkolenie 80% taniej!
Z Dofinansowaniem UE
Pomagamy w przygotowaniu dokumentów i zorganizowaniu dofinansowania!
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.
Szkolenie odbędzie się 30-31 lipca 2020 r. w godzinach 9:00 – 16:00
Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej.
Miasto: KIELCE
Miasto: KIELCE
Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).
- Poznasz nowoczesne metody nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon;
- Dokonasz zmiany swoich ograniczających przekonań i wyobrażeń o
telemarketingu; - Dowiesz się, w jaki sposób kontaktować się z klientami, by interesować ich posiadaną ofertą i odbywać więcej spotkań;
- Dowiesz się, w jaki sposób prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami z leadów, by zainteresować ich, wzbudzić chęć posiadania i przekonać do zakupu;
- Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania i obsługę leadów oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
Szkolenie poprowadzi Karol Froń – wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek “100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: “Sprzedaż OK”, “Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team”. Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”. Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
PROWADZĄCY
Program Szkolenia
Dzień 1:
1. Przekonania i problemy:
- Rozpoznanie osobistych przekonań;
- Zmiana ograniczających przekonań na temat sprzedaży;
- Największe problemy sprzedawców w telemarketingu.
2. Wyznaczanie celów:
- Wyznaczanie celów osobistych;
- Wyznaczanie celów sprzedażowych;
- Wyznaczanie celów finansowych.
3. Typologia klientów:
- Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne);
- Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym.
4. Style społeczne:
- Typologia stylów społecznych;
- Diagnoza własnego stylu społecznego.
Dzień 2:
1. Tworzenie avatara i pierwsze wrażenie:
- Tworzenie avatara klienta, który będzie klientem idealnym, aby do niego dopasować sposób tworzenia komunikacji sprzedażowej, miejsca poszukiwania i sposób rozmawiania, wskazywanie miejsc, gdzie i jak można klientów na swoje usługi;
- Przedstawienie modelu SUPPER2, który pozwala zrobić najlepsze pierwsze wrażenie, zbudować nić porozumienia i dać sobie szansę na dalszy kontakt, jak zyskać uwagę w pierwszych sekundach rozmowy przez telefon.
2. Prospecting i lejek sprzedaży:
- Podstawowe założenia prospectingu – dlaczego klient nie chce umawiać się na spotkanie i jakich zasad należy przestrzegać, aby to zmienić;
- Najważniejsze elementy wpływające na skuteczność prospectingu: głos, emocje, entuzjazm, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży;
- Lejek sprzedaży – czym jest, co mówi o skuteczności w sprzedaży.
4. Skrypt ZAPROŚ:
- Schemat umawiania spotkań ZAPROŚ – sprawdzona metoda w postaci skryptu rozmowy do używania podczas umawiania spotkań z klientami przez telefon;
- Metody budowania relacji z sekretarkami.
5. Obsługa leadów:
- W jaki sposób skutecznie rozmawiać z potencjalnym klientem, by kupił nasz produkt.
6. Tworzenie argumentera obiekcji:
- Określenie obiekcji, jakie będą mieli klienci i dopisanie do nich sposobów odpowiedzi.