Umawianie spotkań przez telefon i obsługa leadów

Szkolenie 80% taniej!
Z Dofinansowaniem UE

Pomagamy w przygotowaniu dokumentów i zorganizowaniu dofinansowania!

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.

Szkolenie odbędzie się 30-31 lipca 2020 r. w godzinach 9:00 – 16:00

Szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej. 
Miasto: KIELCE
 

Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).

  • Poznasz nowoczesne metody nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon;
  • Dokonasz zmiany swoich ograniczających przekonań i wyobrażeń o
    telemarketingu;
  • Dowiesz się, w jaki sposób kontaktować się z klientami, by interesować ich posiadaną ofertą i odbywać więcej spotkań;
  • Dowiesz się, w jaki sposób prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami z leadów, by zainteresować ich, wzbudzić chęć posiadania i przekonać do zakupu;
  • Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne umawianie się na spotkania i obsługę leadów oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
Szkolenie poprowadzi Karol Froń – wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek “100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: “Sprzedaż OK”, “Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team”. Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”. Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
 

PROWADZĄCY

Program Szkolenia

Dzień 1:

1. Przekonania i problemy:
  • Rozpoznanie osobistych przekonań;
  • Zmiana ograniczających przekonań na temat sprzedaży;
  • Największe problemy sprzedawców w telemarketingu.

2. Wyznaczanie celów:

  • Wyznaczanie celów osobistych;
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych;
  • Wyznaczanie celów finansowych.
3. Typologia klientów:
  • Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne);
  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym.
4. Style społeczne:
  • Typologia stylów społecznych;
  • Diagnoza własnego stylu społecznego.

Dzień 2:

1. Tworzenie avatara i pierwsze wrażenie:
  • Tworzenie avatara klienta, który będzie klientem idealnym, aby do niego dopasować sposób tworzenia komunikacji sprzedażowej, miejsca poszukiwania i sposób rozmawiania, wskazywanie miejsc, gdzie i jak można klientów na swoje usługi;
  • Przedstawienie modelu SUPPER2, który pozwala zrobić najlepsze pierwsze wrażenie, zbudować nić porozumienia i dać sobie szansę na dalszy kontakt, jak zyskać uwagę w pierwszych sekundach rozmowy przez telefon.
2. Prospecting i lejek sprzedaży:
 
  • Podstawowe założenia prospectingu – dlaczego klient nie chce umawiać się na spotkanie i jakich zasad należy przestrzegać, aby to zmienić;
  • Najważniejsze elementy wpływające na skuteczność prospectingu: głos, emocje, entuzjazm, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży;
  • Lejek sprzedaży – czym jest, co mówi o skuteczności w sprzedaży.
4. Skrypt ZAPROŚ:
 
  • Schemat umawiania spotkań ZAPROŚ – sprawdzona metoda w postaci skryptu rozmowy do używania podczas umawiania spotkań z klientami przez telefon;
  • Metody budowania relacji z sekretarkami.
5. Obsługa leadów:
 
  • W jaki sposób skutecznie rozmawiać z potencjalnym klientem, by kupił nasz produkt.
6. Tworzenie argumentera obiekcji:
 
  • Określenie obiekcji, jakie będą mieli klienci i dopisanie do nich sposobów odpowiedzi.
 

Zapisz się

Otrzymaj Certyfikat

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
 
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240

    edumeo.pl - Lifepass sp. z o.o. Kielce ul. Warszawska 6, 25-306 Kielce, NIP: 9591950725 

    Polityka Prywatności    Regulamin Zakupów      Reklamacje    Osoby zarządzające

    Kontakt: szkolenia@edumeo.pl