SPRZEDAŻ
05.05.2025 do 06.05.2025

Wystąpienia publiczne w procesie sprzedaży

Maciej Orłoś

 Dziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleexpress i inne programy dla TVP, od niedawna gospodarz programów w telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski program na kanał YouTube.

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwinięcie umiejętności skutecznego prezentowania produktów i usług przed dużą publicznością w formacie jeden do wielu, jak na scenie, podczas webinarów czy transmisji online. Uczestnicy nauczą się technik budowania pierwszego wrażenia, kontrolowania mowy ciała, dykcji i zarządzania stresem. Szkolenie obejmuje również metody radzenia sobie z trudnymi pytaniami, co zwiększa pewność siebie i skuteczność sprzedaży.

Dla kogo?

Program szkolenia:

DZIEŃ I

Wprowadzenie do tematu – teoria:
  • Pre test
  • Warstwa werbalna i niewerbalna wystąpienia, m.in.: aura emocjonalna, gestykulacja, detale w wyglądzie, dykcja, język, konstrukcja wystąpienia.
  • Scena i kulisy – jak wyznaczać granice; rola rekwizytu.
Podstawowe źródła komunikacji:
  • Mowa ciała (mimika, gesty, terytorium).
  • Parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia) oraz słowa.
Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia:
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Postawa.
  • Głos.
  • Powitanie.
  • Uśmiech.
  • Kontakt wzrokowy.
Techniki walki z tremą:
  • Podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne.
  • Reakcje na tzw. „trudnych ludzi” – osoby utrudniające przebieg prezentacji.
  • Pułapki w argumentacji i „tricki pod publikę”.
  • Wiedza o uczestnikach prezentacji.
Sprzedaż podczas wystąpienia publicznego:
  • Prezentacja idei w interesujący sposób.
  • Komunikacja i zachęcanie do skorzystania z oferty podczas prezentacji.

DZIEŃ II

Autoprezentacja medialna:
  • Specyfika budowania wizerunku oraz percepcja własna i zewnętrzna.
Komunikacja niewerbalna w praktyce:
  • Co naprawdę dociera do widza?
  • Dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy.
Ćwiczenia metod na dobry początek spotkania z widownią:
  • Cytat.
  • Interakcja.
  • Opowiadanie historii.
  • Zastosowanie rekwizytów.
Udzielanie wywiadu – ćwiczenia przerzucania mostów:
  • Jak odpowiadać na trudne pytania – elementy sytuacji kryzysowej.
  • Kultura i etykieta rozmowy.
  • Opanowanie stresu.
  • Reakcje na przeszkadzanie i prowokacje.
Warsztaty kamerowe:
  • Setka.
  • Prezentacja sprzedażowa.
  • Post test

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%