Strona główna » Szkolenia » Linkedin: treści – co pisać i jak optymalizować nasze posty pod kontem zaangażowania odbiorców?
Ukończyłem Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketingmedialny na Uniwersytecie Warszawskim i scenariopisarstwo w Instytucie Badań LiterackichPolskiej Akademii Nauk. Jestem absolwentem Polskiej Szkoły Reportażu i wykładowcąwarszawskiej uczelni Collegium Civitas na studiach podyplomowych „Projekty w kulturze. Idea,innowacje, biznes” skierowanych do osób pracujących w sektorze kultury. Jako dziennikarz prasowy współpracowałem i współpracuję z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in.Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, „Forbes Women”). Publikowałem także wserwisach Wp.pl, Natemat.pl, InnPoland.pl, czy Onet.pl. Od 15 lat jestem związany z branżowymmiesięcznikiem „Press”, gdzie publikuję teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.
Przez wiele lat współtworzyłem najpopularniejszy program poranny w Polsce – „Dzień dobry TVN”(DDTVN). Jako wydawca programu pracowałem bezpośrednio z najlepszymi polskimi dziennikarzami. W telewizji TVN pracowałem przy wielu produkcjach jak np. reality show „Surowi rodzice” gdzie naplanie pełniłem funkcję asystenta reżysera, popołudniowym programie „Między kuchnią a salonem”w którym pisałem scenariursze, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – gdzie byłem szefem redakcji.Dla kanału Canal+ Discovery przygotowywałem serię dokumentalną „Sukces nie zna granic”.Program ten był realizowany w Europie, Ameryce i Azji.
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej komunikacji i budowania marki osobistej na LinkedIn, co zwiększy widoczność sprzedawców w sieci i wspomoże ich w pozyskiwaniu klientów. Uczestnicy poznają zasady social sellingu, techniki angażującego tworzenia treści oraz sposoby działania algorytmu, co pozwoli im skutecznie docierać do potencjalnych klientów i zwiększać zasięg swoich działań. Dzięki temu sprzedawcy będą mogli efektywnie wykorzystać LinkedIn jako narzędzi.