marketing
09.05.2025 do 09.05.2025

Linkedin: treści – co pisać i jak optymalizować nasze posty pod kontem zaangażowania odbiorców?

Piotr Zieliński

Ukończyłem Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketingmedialny na Uniwersytecie Warszawskim i scenariopisarstwo w Instytucie Badań LiterackichPolskiej Akademii Nauk. Jestem absolwentem Polskiej Szkoły Reportażu i wykładowcąwarszawskiej uczelni Collegium Civitas na studiach podyplomowych „Projekty w kulturze. Idea,innowacje, biznes” skierowanych do osób pracujących w sektorze kultury. Jako dziennikarz prasowy współpracowałem i współpracuję z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in.Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, „Forbes Women”). Publikowałem także wserwisach Wp.pl, Natemat.pl, InnPoland.pl, czy Onet.pl. Od 15 lat jestem związany z branżowymmiesięcznikiem „Press”, gdzie publikuję teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.

Przez wiele lat współtworzyłem najpopularniejszy program poranny w Polsce – „Dzień dobry TVN”(DDTVN). Jako wydawca programu pracowałem bezpośrednio z najlepszymi polskimi dziennikarzami. W telewizji TVN pracowałem przy wielu produkcjach jak np. reality show „Surowi rodzice” gdzie naplanie pełniłem funkcję asystenta reżysera, popołudniowym programie „Między kuchnią a salonem”w którym pisałem scenariursze, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – gdzie byłem szefem redakcji.Dla kanału Canal+ Discovery przygotowywałem serię dokumentalną „Sukces nie zna granic”.Program ten był realizowany w Europie, Ameryce i Azji.

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej komunikacji i budowania marki osobistej na LinkedIn, co zwiększy widoczność sprzedawców w sieci i wspomoże ich w pozyskiwaniu klientów. Uczestnicy poznają zasady social sellingu, techniki angażującego tworzenia treści oraz sposoby działania algorytmu, co pozwoli im skutecznie docierać do potencjalnych klientów i zwiększać zasięg swoich działań. Dzięki temu sprzedawcy będą mogli efektywnie wykorzystać LinkedIn jako narzędzi.

Dla kogo?

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do LinkedIn
  • Korzyści z obecności na platformie.
  • Jak LinkedIn wspiera markę osobistą i sprzedaż?
2. Budowa Profesjonalnego Profilu
  • Kluczowe elementy profilu: zdjęcie, nagłówek, opis.
  • Unikanie najczęstszych błędów.
3. Tworzenie Angażujących Postów
  • Jakie posty działają na LinkedIn?
  • Struktura angażującego posta: nagłówek, treść, CTA (wezwanie do działania).
4. Algorytm LinkedIn
  • Podstawy algorytmu i jak zwiększyć zasięg.
5. Proste i Skuteczne Komunikaty
  • Jak pisać krótkie, zrozumiałe treści?
6. Użycie Grafiki i Multimediów
  • Zasady używania grafik w postach.
7. Social Selling i Budowanie Relacji
  • Znaczenie relacji w sprzedaży.
  • Przykłady działań social sellingowych.
8. Narzędzia do Publikacji i Planowania Treści
  • Narzędzia wspomagające pisanie i planowanie.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%