MARKETING
01.07.2025 do 02.07.2025

Ekspert social media: Jak zbudować zaangażowaną społeczność na instagramie oraz Facebooku i zamienić użytkowników w płacących klientów

Izabela Skrzyniarz

Właścicielka butikowej agencji social media specjalizująca się w branży beauty. Trenerka mediów społecznościowych. Jej zdolność do uchwycenia filozofii marek i przełożenia jej na social mediową narrację sprawiła, że Agencja MEDIALNA stała się partnerem dla tych, którzy chcą budować spójny wizerunek swoich marek w świecie social media marketingu. Wierzy, że media społecznościowe to przede wszystkim platforma do wyrażania siebie i swoich wartości, dlatego właśnie na to kładzie główny nacisk we współpracy z Klientami. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH, z sukcesem przeszkolił ponad 1000 firm. Jako prelegent na licznych konferencjach branżowych dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, co czyni go cenionym ekspertem w marketingu internetowym. Współodpowiedzialny za globalny sukces Brand24, potrafi skutecznie przekładać teorię na praktykę, oferując uczestnikom narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu w cyfrowym świecie.

Nabycie umiejętności tworzenia estetycznych i spójnych treści wizualnych oraz skutecznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych. Uczestnicy nauczą się nagrywania i edycji filmów, analizy konta, optymalizacji profilu oraz budowania zaangażowania i lojalności klientów, co przełoży się na efektywność działań marketingowych.

Dla kogo?

Program szkolenia:

Dzień 1
  • Sztuka nagrywania estetycznych kadrów
  • Warsztaty z nagrywania video na Instagram Reels – jak tworzyć estetyczne kadry, które przyciągają uwagę użytkowników.
  • Audyt konta na Instagramie
  • Szczegółowa analiza profili uczestników, identyfikacja błędów i rekomendacje dotyczące poprawy estetyki konta.
  • Dopracowanie sekcji BIO
  • Optymalizacja BIO pod kątem lepszego pozycjonowania w wyszukiwarce Instagrama.
  • Analiza sytuacji rynkowej
  • Przegląd rynku i konkurencji w celu określenia skutecznych strategii contentowych.
  • Lejek marketingowy w praktyce
  • Proces przekształcania obserwatorów w lojalnych klientów – jak skutecznie zaplanować komunikację i działania marketingowe na Instagramie.

 

Dzień 2
  • Viral na Instagramie
  • Analiza trendów – kiedy warto postawić na viralowe treści, a kiedy lepiej skupić się na spójnej strategii marki.
  • Ocena spójności treści z wizerunkiem marki
  • Dostosowanie komunikacji wizualnej i contentu do tożsamości marki.
  • Automatyzacja działań na Instagramie
  • Jak usprawnić pracę w social mediach? Wprowadzenie do automatyzacji i skrócenia procesu obsługi klienta.
  • Tworzenie estetycznych i spójnych grafik
  • Praktyczny instruktaż krok po kroku, jak projektować atrakcyjne grafiki dla social mediów.
  • Montaż Instagram Reels
  • Szczegółowy instruktaż montażu video, który skutecznie przekaże wartości marki.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Skontaktujemy się i przedstawimy możliwości dofinansowania do 80%