Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenie 80% taniej!
Z Dofinansowaniem UE

Pomagamy w przygotowaniu dokumentów i zorganizowaniu dofinansowania!

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.

Szkolenie odbędzie się 18-19 maja 2020 r. w godzinach 8:00 – 16:00.
 
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.
 

Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).

Podczas szkolenia dowiesz się, jak podnieść poziom sprzedaży o minimum 10% w ciągu następnych 6 miesięcy od ukończenia szkolenia oraz jak znacząco podnieść poziom jakości obsługi klienta.

Otrzymasz zestaw narzędzi mentalnych i technik wypływania na siebie i na swoje nastawienie, dzięki którym będziesz w stanie w szybki i łatwy sposób mobilizować się do działania i osiągać pożądane efekty w sprzedaży.

Dowiesz się, w jaki sposób należy rozmawiać o produkcie używając języka korzyści i jak wzbudzać pragnienie posiadania.

Szkolenie poprowadzi Karol Froń – wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek “100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: “Sprzedaż OK”, “Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team”. Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”. Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
 

Program Szkolenia

  1. Wizja Życia – określenie wizji swojego życia, czyli dalekosiężny cel, do którego dążymy;
  2. Koło życia;
  3. Pięć sfer szczęśliwego życia – kariera, pragnienia osobiste, zdrowie, pieniądze, relacje z rodziną i przyjaciółmi.
  4. Wyznaczanie celów sprzedażowych, finansowych – w podziale na rok, kwartał, miesiąc, tydzień, dzień i godzinę;
  5. Czym jest, a czym nie jest sprzedaż;
  6. Cztery kroki do sprzedaży;
  7. Stary i nowy model sprzedaży;
  8. Model OK SPRZEDAŻ – prezentacja;
  9. P – Poznaj potrzeby;
  10. R – Rozwiązanie problemu;
  11. Z – Zneutralizuj obiekcje;
  12. E – Efektywne zamknięcie;
  13. D – Dosprzedaż;
  14. A – Akcja rekomendacja
  15. Ż – Żegnamy się.

Zapisz się

Otrzymaj Certyfikat

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
 
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240

    edumeo.pl - Lifepass sp. z o.o. Kielce ul. Warszawska 6, 25-306 Kielce, NIP: 9591950725 

    Polityka Prywatności    Regulamin Zakupów      Reklamacje    Osoby zarządzające

    Kontakt: szkolenia@edumeo.pl