Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży

Szkolenie 80% taniej!
Z Dofinansowaniem UE

Pomagamy w przygotowaniu dokumentów i zorganizowaniu dofinansowania!

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.

Szkolenie odbędzie się 2-3 sierpnia 2020 r. w godzinach 9:00 – 16:00.
 
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.
 

Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).

Podczas szkolenia nauczysz się skutecznie prowadzić swobodne rozmowy handlowe, zarówno przez telefon, jak i bezpośrednio. Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne finalizowanie sprzedaży oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.

Dowiesz się, na czym polega nowoczesny proces sprzedaży, nauczysz się budować relacje z klientami, poznasz sposoby na aktywne słuchanie, techniki zadawania pytań i zdobywania zaufania oraz najskuteczniejsze strategie prezentacji. Nauczysz się stosować język korzyści i poznasz schemat opowiadania o produkcie w sposób silnie perswazyjny.
 
Szkolenie poprowadzi Karol Froń – wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek “100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: “Sprzedaż OK”, “Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team”. Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”. Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
 

Prowadzący

Program Szkolenia

Dzień 1: Wykład, chat, ankiety.

1. Cztery kroki do sprzedaży:
  • Poznaj, polub, zaufaj, zapłać;
  • Sposób budowania marki sprzedawcy.
2. Budowanie relacji:
  • Pokazanie, w jaki sposób nawiązuje się więź pomiędzy klientem a sprzedawcą;
  • Sposoby na szybkie zbudowanie zaufania;
  • Narzędzia budujące relacje: parafraza, odzwierciedlenie, potakiwanie.
3. Sposoby na aktywne słuchanie:
  • Zasady słuchania;
  • Błędy w słuchaniu;
  • Najlepsze sposoby słuchania.
4. Techniki zadawania odpowiednich pytań i otwierania klienta:
  • Rodzaje pytań;
  • Funkcje pytań;
  • Badanie potrzeb za pomocy metody PSPOP.
5. Najskuteczniejsze strategie prezentacji:
  • Najlepsze techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej;
  • Sposoby na takie mówienie o produkcie, by wzbudzać pragnienie posiadania;
  • Język korzyści i schematy prezentacji produktów i usług.
6. Język korzyści:
  • Magia słów, które budują chęć posiadania i pragnienie zakupu;
  • Techniki perswazji słownej;
  • Schemat opowiadania o produkcie w sposób silnie perswazyjny;
  • Tworzenie schematów gotowych zadań do mówienia o swojej ofercie.

Dzień 2: Testy, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.

1. Podstawowe i zaawansowane techniki obrony ceny.
2. Metody rozbrajania i zbijania obiekcji.
3. Obiekcje jawne vs. obiekcje ukryte.
4. Wydobywanie ukrytych obiekcji, zaspokajanie prawdziwych potrzeb.
5. Odkrywanie różnic pomiędzy interesami a potrzebami.
6. Najlepsze techniki na zamykanie sprzedaży.
7. Sprawdzone sposoby na pokonanie lęku przed zamknięciem.
8. Odczytywanie sygnałów zainteresowania na podstawie słów i mowy ciała.
9. Techniki negocjacji i sprzedaży:
  • Technika kanapki;
  • Wizualizacja;
  • Magiczne słowa;
  • Przeliczenia;
  • Dozowanie oferty;
  • Ponad 20 innych!

Zapisz się

Otrzymaj Certyfikat

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia i rejestracji w BUR prosimy o kontakt ze specjalistą ds. szkoleń Jolantą Caderą.
 
e-mail: jolanta.cadera@biurex.pl
tel. 607 033 240

    edumeo.pl - Lifepass sp. z o.o. Kielce ul. Warszawska 6, 25-306 Kielce, NIP: 9591950725 

    Polityka Prywatności    Regulamin Zakupów      Reklamacje    Osoby zarządzające

    Kontakt: szkolenia@edumeo.pl