Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży
- Edumeo – szkolenia dla biznesu
- Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży
Szkolenie 80% taniej!
Z Dofinansowaniem UE
Pomagamy w przygotowaniu dokumentów i zorganizowaniu dofinansowania!
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, telemarketerom, pracownikom obsługi klienta oraz ich pracownikom.
Szkolenie odbędzie się 2-3 sierpnia 2020 r. w godzinach 9:00 – 16:00.
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą platformy ZOOM Cloud Meetings.
Szkolenie trwa łącznie 16h (rozłożone na dwa dni).
Podczas szkolenia nauczysz się skutecznie prowadzić swobodne rozmowy handlowe, zarówno przez telefon, jak i bezpośrednio. Zdobędziesz kompetencje społeczne wspierające skuteczne finalizowanie sprzedaży oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
Dowiesz się, na czym polega nowoczesny proces sprzedaży, nauczysz się budować relacje z klientami, poznasz sposoby na aktywne słuchanie, techniki zadawania pytań i zdobywania zaufania oraz najskuteczniejsze strategie prezentacji. Nauczysz się stosować język korzyści i poznasz schemat opowiadania o produkcie w sposób silnie perswazyjny.
Szkolenie poprowadzi Karol Froń – wykładowca akademicki AGH i ASBIRO, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Trener Brian Tracy International w Polsce. Autor książek “100 Taktycznych Zasad Przywództwa” i “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”. Od 2013 r. prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 tyś. rozmów handlowych. W ciągu 5 lat zatrudnił blisko 3200 pracowników i zbudował 20 zespołów handlowych. Twórca modeli: “Sprzedaż OK”, “Sprzedaż i przywództwa Dream Sales Team”. Przeszkolił blisko 11 tyś. osób i wierzy, że do odważnych świat należy. Współpracował z firmami takimi jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży saleup.pl. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”. Certyfikowany coach Erickson Institute of Coaching.
Prowadzący
Program Szkolenia
Dzień 1: Wykład, chat, ankiety.
1. Cztery kroki do sprzedaży:
- Poznaj, polub, zaufaj, zapłać;
- Sposób budowania marki sprzedawcy.
2. Budowanie relacji:
- Pokazanie, w jaki sposób nawiązuje się więź pomiędzy klientem a sprzedawcą;
- Sposoby na szybkie zbudowanie zaufania;
- Narzędzia budujące relacje: parafraza, odzwierciedlenie, potakiwanie.
3. Sposoby na aktywne słuchanie:
- Zasady słuchania;
- Błędy w słuchaniu;
- Najlepsze sposoby słuchania.
4. Techniki zadawania odpowiednich pytań i otwierania klienta:
- Rodzaje pytań;
- Funkcje pytań;
- Badanie potrzeb za pomocy metody PSPOP.
5. Najskuteczniejsze strategie prezentacji:
- Najlepsze techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej;
- Sposoby na takie mówienie o produkcie, by wzbudzać pragnienie posiadania;
- Język korzyści i schematy prezentacji produktów i usług.
6. Język korzyści:
- Magia słów, które budują chęć posiadania i pragnienie zakupu;
- Techniki perswazji słownej;
- Schemat opowiadania o produkcie w sposób silnie perswazyjny;
- Tworzenie schematów gotowych zadań do mówienia o swojej ofercie.
Dzień 2: Testy, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
1. Podstawowe i zaawansowane techniki obrony ceny.
2. Metody rozbrajania i zbijania obiekcji.
3. Obiekcje jawne vs. obiekcje ukryte.
4. Wydobywanie ukrytych obiekcji, zaspokajanie prawdziwych potrzeb.
5. Odkrywanie różnic pomiędzy interesami a potrzebami.
6. Najlepsze techniki na zamykanie sprzedaży.
7. Sprawdzone sposoby na pokonanie lęku przed zamknięciem.
8. Odczytywanie sygnałów zainteresowania na podstawie słów i mowy ciała.
9. Techniki negocjacji i sprzedaży:
- Technika kanapki;
- Wizualizacja;
- Magiczne słowa;
- Przeliczenia;
- Dozowanie oferty;
- Ponad 20 innych!